Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 28 May 2009

hari ini 10-situasi semasa


aku tengah fikir

1-patutkah aku sabotaj geng kacip aku dengan memotong braces dia waktu dia tidur?
dah banyak kali sebenarnya aku dengar cerita,tapi masuk kali ni dah kali yang ke 38.betul tak kalo aku kata orang yang baru buka braces ni nampak lebih cantik dari dulu,lepas tu dia akan try test power kat laki orang atau kekasih orang?jadi aku sudah boleh buat kesimpulan (berdasarkan 38 kali dengar cerita) bahawa orang yang pakai pendakap gigi ni mudah culture shock bila orang mula beri perhatian pada dia.aku boleh salahkan lelaki dalam situasi ini,tapi aku tetap nak marahkan orang2 yang pakai braces ni.
syaza,kalau aku potong braces ko pun untuk kebaikan diri kau juga.sila memahami

2-patutkah aku beli telefon baru?
baru nampak solid depan member member.sekarang telefon aku sedang rosak dan akan selalu rosak sebab aku tak nak baiki.satu alasan yang kukuh untuk beli baru.ya,aku memang kaya!

3-dah dekat setahun duduk rumah ni,aku macam baru terperasan kiblat aku ni macam lari sikit dari paksi dia.mungkin patut jemput orang grandmosque datang ukur,kasik mantap sikit.tapi tak apa,yang penting niat. ini cikgu PASTI aku ajar.pastu dia ajar juga kalau layan rock pun sembahyang jangan tinggal.baru rock dunia akhirat.

4-kalau aku selalu jual mahal dengan orang nak mengorat aku,jadi andartu ke tak?
iyelah,lelaki kalau buruk pun tak kisah,asal berduit ramai je perempuan nak.celaka betul.
senangnya jadi lelaki.

5-patutkah aku pergi hempuk laptop yat supaya dia tak tengok lagi britain got talent?
memang tak boleh masuk lansung dengan aku.rasa serabai je dengar diorang duk bercerita pasal susan boyle,pak cik dengan anak gemuk la,nyanyi pakai kentut la.macam gampang!!

6-patutkah aku beli hadiah kat semua kawan-kawan aku sebab tak lama lagi dah nak balik ni.hah cepat cakap nak apa,sementara otak aku cool lagi ni.

p/s: banyak betul mencarut hari ini.astraghfirullah... xoxo

7 comments:

ladyhaneem said...

1) mum patot beli hadiah...aku list down doh blako...wish list aku kat fb..jgn sapuh pulok..hahaha

2) ore pakai braces rampas gewe ore lps bukak braces! aku sokong!!! 100%

3) mum patot beli telepon baru

4) jual mahal x rugi...menjaga diri adalah lebih baik...

5)paksi lari?? jgn paksi ahti terkesot sudah..ok...

p/s: aku ada quiz at 9am...wish me luck babe!

pehe pehe la said...

dude what is your problem with my braces..walaupon aku single mingle tp xdo la terdesak nk rampas gewe ore...

Aisyah said...

haneem:gud luck!!!!

pehe2:kerana nila setitik rosak susu sebelanga.hahha rileks2 ko mungkin masuk list dibwah pemerhatian saja

Mocha Ghost said...

yang banyak2, aku sokong yang beli hadiah utk kwn. Tmasuk untuk aku skali kan?hahahaha

Dak yang bukak braces lawa slalunya rampas pakwe orang? Hmm, good hyphotesis i think. But still depend on appearance n attitude. Kalo grooming sudah fail, cantik dan tersusun mana pun gigi, org tetap pandang sebelah mata.

odeylicious said...

wah~ apekah org bukak braces rampas gewe orang? aku tidak bersalah ecah! dari mana la ni ko buat kesimpulan ish ish~

masih single mingle lagi adala.

Aisyah said...

mocha: kiskis..i hope u gonna read this bcoz im gonna ask u here only:::::: nak gapo.fridge magnet englang nak??hahhahah

odeylicious: mungkin ko belum terdedah dengan anasir-anasir luar.nanti ko g maktab..we'll see

pehe pehe la said...

dey aku pon single mingle..mungkin aku blom bukak so blom smpi level-rampas-gewe-org tp xnk org maktab...hahaha aku mahukan usahawan..hahahahah :D hahahahahha