Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 4 May 2009

hari ini 3- aku rindu

[edited]
lagu lama..tapi tetap tak pernah jemu mendengarnya!
kenapa aku suka lagu ini? aku suka sebab
lagu ini realiti
lagu ini menyayat hati
lagu ini boleh buat orang putus cinta lagi mahu terjun dari tingkat 477
lagu ini boleh buat aku hempas buku dan call si dia minta putus
lagu ini boleh buat aku tenung dinding tembus sampai gombak setia
lagu ini buat aku rasa sunyi
i hate this song sebenarnya
boleh bagitau aku,siapa yang tak pernah patah hati,tak pernah hancur hati?



-----------------------------------------------------
dan aku perlukah aku beritahu semua orang yang aku tak ingat perkataan cikgu dalam bahasa arab??? geramnya nak maki diri sendiri!!!
padahal itulah perkataan yang wajib kena ingat bila dah belajar bahasa arab.
mesti sebab masa ustaz aku mengajar arab dalam kelas dulu,aku tidur.tidur..tidur..tidur..teringat masa tingkatan 4,nyenyak sekali aku dengan 2 3 orang member tidur.bangun-bangun saja,kelas dah kosong.ustaz aku memang kejam! sejak haritu,aku sudah tidak tidur lagi.hihihihi

dan aku perlu kembali ke meja,kena buat karangan untuk oral test aku.doakan aku..dan buat semua warga Leeds yang akan menjalani peperiksaan dalam 2 minggu lagi,sila kukus buku anda dan minum buat sup..sedap!!! break a leg everyone

terima kasih kepada semua orang yang ym aku untuk perkataan cikgu tu.kamu semua memang hebat!!semoga oral aku dapat A sebab jasa korang.hahhaha

p/s:semua orang masa sekolah dulu budak baik ke? kongsilah sikit!!! mesti ada yang pernah lompat bangunan dari tingkat 2 kan,macam aku (T_T)aku lupa nama ketua asrama aku,tapi aku ingat muka dia dan menyampah sekali dengan dia!

p/s p/s: selamat hari lahir kak yana.gambar lain kali ye..sebab semua gambar terlampau cantik.mungkin aku perlukan *yang tak mampu beli* itu

6 comments:

~ AnA FaRhAnA ~ said...

ingat lah...salam bertemu kembali...hehe...kat ne skrg??best tak dok UK??hehe/.

Mocha Ghost said...

sory la aku tak leh nak tolong ari tu....aku tengah tido baeekkkk punya. bila bgn internet aku dah problem.sian ko.

Aisyah said...

ana: bagusla kalo ingat.hehehe

mocha: xpolah..ore bz nak wat guano!!

bdk bilik tepi tangga said...

along spoon cah..ngeri di mlm2 buta ni..buang2 lagu tuh

reym said...

bakpo kak ecah lyn lagu jiwang gini..adei..@_@ ngntuk dowh lagu ni..ahah

Aisyah said...

cuba dengar betul2,masyuk!!!