Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 17 May 2009

kata urban,kepala hotak kau

lama mata aku menatap skrin yang sama besar dengan setem 50 sen ini.rasanya dah dekat 2 minit aku duk tertunjal-tunjal kat situ.
"takkan tak ada? pelik ni" aku garu kepala yang tak berapa nak gatal.
sekarang pukul 1224 tengah malam dan aku tengah bercakap sorang-sorang.rasa nak menyumpah pun ada,rasa nak karate meja pun ada.lama ni aku habis masa.rugi waktu!nak tidur dah.esok dahla kena bangun awal.subuh kena jaga takkan nak jama' lagi.

mata dah merah tanda dalam masa 5 saat lagi aku jadi gila.pang!!!aku baling ke dinding berkecai semua.gila apa henset tak ada function jam loceng.bodoh!

3 comments:

ladyhaneem said...

advance sgt henset mum..sampai tadok basic function..hahhaah LOL ;p

Mocha Ghost said...

mu hok xjumpa cari jam. sian kat hs tu. Hargailah hs anda.aku baru jah hilang hs semalam.huhuhu

Aisyah said...

haneem:nset tu memg kuno.motorola apo lah

mocha:nset aku sama teruk jah dengan hilang.tak leh on lansung