Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 26 May 2009

hari ini 9- komunikasi dimalam exam

"amacam,jadi tak projek? aku dah berair mulut nih".kata member kacip aku.

"mestilah,barang baik ni.ko camne ecah?"tambah sorang lagi.

aku angguk angguk kepala tanda setuju.dalam otak dah terbayang-bayang betapa sedapnya makan spicy wings flames malam ni.kempunan tak payah cakaplah,hidup tak tenang kalau tak dapat seminggu sekali.mungkin hidup aku akan jadi lebih indah kalau dapat kahwin dengan abang flames tu. oh abe,sudikah dikau menerimaku???

cerita pasal flames ni,banyak kisah suka dukanya.demi flames,aku sanggup mengenepikan persahabatan,sanggup gaduh berebut nak makan dekat flames,sanggup tunjuk perasaan 2 3 hari kalau kalah undian majoriti untuk delivery,sanggup tunggu depan kedai dari pukul 10 pagi lagi dan banyak lagi benda jahat aku buat sebab flames,tetapi perlu dirahsiakan selebihnya.apa barang hidup seminggu kalau tak dapat makan,tak cool.dahla sekarang ni musim baca buku.perlu kurangkan tekanan dengan makan ayam yang sedap.

"duit cukup tak ni? aku rasa duit tabung rumah pun ada lagi 10 pound".member kacip aku dah mula buat perangai tak sabar.

"ho cukup,tak payah bimbang.aku pun ada.kau order,syaza ambik nanti"aku jawab dengan muka confident.muka masing-masing dah macam sangap gila.yat tu tak sedar air liur meleleh, aku kesian tengok dia.aku ambil towel syaza, aku kasi usap sikit mulut yat.tapi rasa macam ada yang tertinggal.apa lagi yang tak kena ni?duit dah ada,kuli untuk ambil pun dah ada.

cis!cili sos tak ada!!!aku karate meja.sesedap manapun flames kalau tak ada cili sos,tak ada feel la jadinya.mungkin perlu tunggu esok baru boleh makan.mungkin air liur yat takkan berhenti meleleh malam ni.

p/s:pagi2 buta lagi aku ngan yat,syaza ada exam.marilah kita tadah tangan doakan kami.aminnnn xoxo

4 comments:

reym said...

ganas glo kak ecah karate meja..huahua..asek flames ja ni..cian kat chunkybite depan umah kami tuh..angelo lagi la..charcos pun xkecian ka..huahua..ok,saja reym melalut kat cni..tensen beb buat analysis nih..

chaiyok2 kak ecah!!!
sila belanja reym flames sbb jd org first tulis komen ni..haha

ambo said...

after exam jap agi projek flame...onnnnn!!! :D

Aisyah said...

waaa exam gila susah.aku nak jawab pon rasa serabai

ladyhaneem said...

hahahaa...aku makey chicken wing bbq jah...hahaha...xdok flame2 neh..hihihi