Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 3 May 2009

hari ini 2 kepastian

aku baca ini, aku senyum...

Cuba kau duduk berbual setiap hari tanpa berjumpa. So that when you finally meet up rasa macam segalanya baru. Macam satu long lost date.

ini tuan blog ayat diatas.mungkin ada baiknya sesuatu perhubungan cinta itu bila ditakdirkan berjauhan.bagi aku,kekuatan sebenar sesuatu hubungan itu akan terserlah bila satu pasangan terpaksa berjauhan.pernah dengar,bila masing2 sudah habis belajar dan terpaksa berjauhan kerana kerja,tak sampai 6 bulan sudah putus? pernah dengar, bila berjauhan dan jumpa orang baru,kekasih lama ditinggalkan begitu saja? dan pernah dengar,orang yang sudah bertunang dan merantau ketempat baru pun boleh putus begitu sahaja? sudah tentu pernah,bukan? sebab apa? sebab tak pernah rasa berjauhan sebelum ini dan bila terpaksa,tidak ramai yang kuat!!itu pendapat aku.

aku sukakan kepastian dalam sesuatu perhubungan.aku sukakan sesuatu yang solid.sesuatu yang nyata.mungkin bunyinya seperti pentingkan diri sendiri,tapi dengan kepastian inilah mungkin orang yang berjiwa seperti aku, mampu mengharungi satu hubungan jarak jauh.kalau boleh setiap hari aku akan tanya awak sayang saya?awak rindu saya?awak tak tinggal kan saya kan? dan mungkin orang yang jadi kekasih aku akan bosan,tapi itulah aku.setiap kali akan tanya soalan yang sama.kerana apa?kerana inginkan perkara yang pasti.

enough said,ni 2 orang budak comot tak reti makan donut.kalau abg Fairuz tengok ni mesti tertawan.kihkihkih cis.macam mana aku nak buang option save as untuk gambar ini!!





harini jalan2 di town.pergi morrison,saintsbury..semua kedai aku masuk.hujan.kena balik dengan teksi. xoxo

p/s:esok ada birthday party seseorang kah?adakah aku dijemput?

9 comments:

~PakKaramu~ said...

Awat la hangpa ni buruknya makan !

donut girl...nk mkn krispy kreme... said...

ecah...klu nk gosipkn aku ngan si #$%^&@ pon..xyah la tulis di khalayak ramai..blushing la i :D

ratna said...

tu bukan buruk..tu menghayati dlm realiti.cool pic huh ;p

donut girl...nk mkn krispy kreme... said...

mana ada buruk..kitorg mkn sopan la...tu sengaja tenyeh2 kt mulut sbb ecah yg suruh!!!!

Aisyah said...

pakkaramu: ni dah kira kontrol.selalunya lagi buruk!!!

donut girl: aku berharap je dia single.nanti aku tanya.hahhah

ratna: xtauka hangpa di ban disini??

Nursyawalina Sulong said...

walaupun intan tak suka donut yg ada krim2 tu...
tp
tiba2 lapar tgk gmbr tu
nak donut.................

Nursyawalina Sulong said...

eh lupa
nak komen benda lain sebenanrya
hehe
mmm
intan pun suka cinta yg solid
bila la nak dpt pak we ni
waaaaaaaaaa

dolat said...

:)
saya kuat!
haha..

Aisyah said...

intan:kdg2 rasa dah tak tahan dah duk jauh2 camni.what should i do???

donutcokelat:awak kuat apa?? kuat chocolate ke