Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 May 2009

hari ini 5- jatuh timpa tangga

edited

bodo betul..sengal..berani wat tomok aku camni

teringat kisah-kisah zaman sekolah dulu.dah lama rupa-rupanya aku habis sekolah,5 tahun dah.masa sekolah dulu kalau tak silap aku,semua orang suka BLUE(bukan anjing tepi rumah saya ni).tiap-tiap hujung minggu mesti buang masa habiskan duit seringgit dua dan masuk kedai usha kaset BLUE,akak cina jual kaset pun dah naik menyampah tengok muka budak-budak naim.masuk je reti,belinya tidak.HUH...ada yang siap ambil upah lap meja kantin sekolah lagi semata-mata nak pastikan duit dalam tabung cukup mahu beli kaset(masa tu cd tak main ok),orang awam masih memakai disket lagi(T_T).lyric2 lagu tak payah cakapla memang bekepuk-kepuk.kalau nak lawan tebal dengan buku chemistry,memang tinggal jauh la.pastu kalau sesiapa yang ada kaset pula,siap ada list 'untuk pinjaman'.buku library tak buat camtu pulak!!!


dengar je lagu ni,aku rasa nak berguling2 teringat zaman sekolah.BEST!!!


tak kire lagi kalau dah kena rampas kaset,majalah,termasuklah buku-buku berkepuk kat atas masa spot check,siap pergi rampas balik kat pengawas asrama.mana boleh barang masyuk kena rampas.nama je sekolah naim,tapi main baling penyapu bertubi-tubi kat pengawas asrama tu,perkara biasa saja.jangan tak tahu tiang kat gate besar tu boleh cabut satu.jadi kalau dah rasa badan tu nipis ala-ala mat pit,maka lancar je menyelit kat tengah-tengah gate tuh.aku tak buat,aku budak baik,semua orang tahu aku budak baik.zaman sekolah dulu aku siap berebut-rebut lagi nak semayang saf paling depan.nasib baik orang tak tolak jadi imam je.sekarang pun sama je!aku tak berubah...

kenangan sekolah memang best.tak pernah gagal buat aku tersenyum.tapi aku sedih sekarang,selalu aku mengharapkan menda yang baik-baik,menda happy-happy saja tapi mungkin i dont deserve it.cukuplah.aku dah letih.letih sebab memaksa diri supaya stabil,untuk belajar,untuk fokus padahal dalam hati aku dan otak aku ni,banyak menda yang aku fikir.rasa nak peluk ma aku je sekarang.

sudah jatuh ditimpa tangga!hati lara,talipon aku rosak,tadi cermin mata hilang.dahla,tak larat dah.mungkin yat boleh buat demo macam mana rasanya kena timpa tangga sebab berat dia dah bertimbun-timbun sekarang.hahhah aku dah announce kat semua orang---> wahai yat,anda seorang yang makan banyak!!tapi takdelah sampai duduk atas keris tak rasa.

semua orang nampaknya dah skema study,X AMERIKA MU!!!semoga berjaya.jom beramai2 serang majlis sanding Fa.tinggal syaza sorang2 kat sini.hahhahahha baru amerika!
tq kwn2 yang dah reply surat cinta.yang belum..tak makan sayur betul!! xoxo

5 comments:

hsmg said...

KOQ!!!!!! paling tahan brader kt blakang tu isap shisha..hahah

numan yg menjadi idaman ramai walaupon rambut x tahan(ecah ngan bet sehati sejiwa senuman hahahha)

bobo la cah jatuh ditimpa tanggonyo..apo pekataan hok baru tu be??teruje teruje ahahhaah

hsmg said...

*pembetulan

paling X tahan...

Aisyah said...

aku terujee tgk abg gitar.nanti suh yana balik kim salam.kiskis..xpon yana balik swansea,aku ikut!!

Aisyah said...

ada ke melalak mcm ni jadi tukang azan kat swansea.tak bertauliah lansung!

[*-*] said...

kt skolah aku dlu, anak ustaz umo 6 thn pon bleh azan..