Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 30 May 2009

hari ini 11-sambungan aku dapat hadiah

sambungan dari entry aku yang lepas.amacam solid tak hadiah aku?
mungkin lepas turun kapal sampai malaysia nanti aku terus menapak ke rumah tok guru jadi anak murid paling solehah..



p/s:banyak pesanan hari ini

1-terima kasih kak fariha.saya sebagai mentee minta maaf tak dapat join makan charcoas tengah hari tadi.love u muah muah(bodek!!!)

2-kacip aku (nama terpaksa dirahsiakan)kata istihadhah kena mandi wajib setiap kali nak sembahyang.astargfirullah..aku macam terkesima!!!kak aiza sila ambil perhatian.

3-aku pun sudah gila britain's got talent.go go diversity.ada orang tahu bila result finale?2 orang dalam rumah ni sudah 5 jam tunggu result tapi tak ada apa2 lagi.

4-lusa ada final arab lagi.gila aku tak berdebar lansung!!!

5-perasan tak aku sudah tidak fokus belajar kerana sudah tulis 2 entry sekali dalam satu hari.

4 comments:

Jeff Syiru said...

Saat Cinta Bertasbih tu tulisan Tok Guru ka?

ladyhaneem said...

boyle menang...hoyeah ;p~~

Aisyah said...

jeff syiru:tak lah tu tribute untuk tok guru.3 org penulis dia

haneem:mana ada susan menang.diversity ok!!!

ladyhaneem said...

tau..sajo jah..hhahaa..menghilangkan kekecewaan..hhhahaha

p/s: mum mmg tak fokus doh stadi..ngikut aku...tulis 2,3 entri sari..haha