Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 May 2009

surat cinta untuk kawan2 INTEC


Assalamualaikum,
Apa kabar semua orang? Lama tak dengar berita, al-maklumlah lama tak jumpa. Ni, ada cadangan dari si Zamir (saya tahu ramai orang sayang zamir) , dia rindukan korang semua. Jadi dia cadangkan, apa kata kita buat SATU gathering, sesame INTEC je? Kesian zamir takut nanti kempunan kalo tak jumpa korang. Jadinye,mahu Tanya semua orang,supaya senang decide tempat dan waktu. Zamir cakap balik Msia nanti susah dah nak jumpa.ke ada orang sanggup pergi kelantan nak hilangkan rindu zamir.hihihih Jadinye, sebelum kita berpisah atau mungkin x jumpe langsung utk berpuluh-puluh tahun, (zamir dengan nada sedih takut takleh jumpa korang lagi) apa kata kita makan sama-sama. Picnic ke, bbq ke ape ke..
Ok, x perlu buang masa dah..,korang isi borang ini..nanti akan diuruskan dan akan diberitahu kemudian. Kalo korang nak bawa parents skali pun boleh.. x de hal punye la..small matter… kalau bf atau gf,pastikan yang cute sahaja.HAHHAHAHa

nama :
Nak join x? (jawab ya tau tidak)

kalo nak join isi maklumat lain kat bawah tu, kalo tak nak, kata taknak join… dan TIDAK PERLU proceed ke bawah!!!

tarikh bila free atau nak gathering ni on:
tempat pilihan : cadangan (notts)
cdgn aktiviti( ni korang cadang la ape2 yg patut2…) :

ok to all, isi borang k, please reply asap..all da best in exam..
Hope to hear from u soon, catch with ya later…miss u all…mmmuahhhhh
Ini surat serius,sila respond dengan berhemah.kalo x,saya tampar laju2.sila hantar ke ym ecah @ email ke sekut_milo@yahoo.co.uk.arigatooooo

Regards,
Penganjur a.k.a peminat fanatic zamir

p/s: aku harap semua orang dah dapat surat ni.banyak typing error,jangan salahkan aku,aku cuma edit sikit2..salahkan zamri!!!

9 comments:

sya' bristol said...

dah, aku dah reply! (^-^ )v
pastikan segala aktiviti adalah yang HALAL sahaja ya...

gdluck xm! (ke dah abes dah~)

syaza said...

sila isi 'boring'... hahah
"berkhemah" lolllllssss

sy dh afundi 'YA'.anda bila lg???

x ajak fidah ke?dia balik mesia 13jun

sya' : kita blom start exam pon lg..isnin ni start..doa2kan la kami di leeds ni..

Aisyah said...

aku dah buzz fidah.takde.setakat ni semua boleh datang kecuali yat ngan azrah sahaja.nanti update

miera said...

fidah join arh kalu tarikh best...eh anda sume dijemput ke kenduri kawen fidah pade 26 julai 2009...kite kasik gegar itu majlis...ahaha...eh eh macam konsert rock pulak...keskeskes...

syaza said...

mana bleh fidah sanding 26julai..aku x balik lg wehhhhhh....sodih lak ai

Aisyah said...

sodih la plak.aku dah konpem nak pg sanding dia.malam tu tido bawah jambatan MR2

miera yg masih single tp ramai kawan2 yg sudah mau kawen~ said...

ecah siler jgn pathetic tdo bawah jembatan...marilah dtg umoh aku pulok...hikhik...alamak syaz aku sedey ko xde!!!...biler ko nk dtg umah aku nyer...aduh sedey2...eh pesan utk syaz siler duduk umah aku trus selepas balik dr nice...ehehe...

Aisyah said...

umah ko ada jambatan tak?aku tak kire memang nak tido bwah jambatan jgak.nak buang badi, kasi kawen cpat juga.hahhaha

sya' yg akan nyibuks nak majlis jugak~ said...

aha! satu jek lagi paper wehs~
dah kompem tarikh ke blom yob?

syaz: doa2 byk2, korng lagi ramai kat sana doa ramai2 utk kte yg kat sinih yea =P

miera: kte iA majlis bakal menyusul lpas balik nihs... ahaks

ija: ni apekes cite tdo bwh jmbtn pulaks, meh berteduh dirumah patiks..