Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 14 April 2009

30% angel 70% devil


harini aku bangun pagi(err..10.30 tu kira pagi la!).harini aku ada date ngan syaz ngan yat(mmm sapa lagi)kami janji nak tengok fast n furious.WEEE

oh sungguh sweet.kalau dulu aku agak kurang suka paul walker ni tapi kali ini aku sangat suka dia.kenapa? aku pun kurang pasti.dulu dia agak kurus 'cikeding',sekarang dia nampak agak sasa dalam cerita ini.hehe sikit lagi nak sama tough ngan VIN diesel.BETUL AKU TAK TIPU.tapi tak adalah dia berketul2 mcm dom <---DIESEL
oh encik paul walker sangat cool dan sangatlah kebudak-budakan especially dalam part yang dia kenakan mamat lembik yang kutuk dia lepas kalah race.u knoe this!

part paling sweet adalah endingnya.korang kena tengok sendiri baru tahu best sungguh cerita ni.oh sebelum aku terlupa MR HAN pun ada.tapi baik xyah berlakon,setakat 2 scene sahaja.scene curik minyak + kat pantai(saat perpisahan dia ngn dom,dia kata nak g tokyo)eeeyu i hate tokyo drift!!!

tengah syok2 melayan cerita aku dengar yat menguap.mungkin dia mengantuk agaknya.mungkin juga dia bosan tengok cerita ni.iyelah,dia memang xsuka cerita omputih.bagi cerekarama..memang dia sanggup tak tidur.HIHIHI bila abis movie baru tau cerita.YAT MABUk!! katanya dia tak tahan bau subway syaz.takpun abang belakang dia main tolak2 kerusi dia.nasib baik tak muntah.FUH
papepun inilah kes pertama yang aku dengar..orang mabuk tengok wayang.dan kes terpencil seperti ini terjadi pada kawan baik aku sendiri.GOSH!

satu pesanan kat abang vue(yang xbagi aku amik gambar)..WHAT THE HELL???
nak amik gambar pun tak boleh.ARGHH tu memang aku tak berapa nak puas hati!!!!

nanti aku nak tengok 17 again pula.TRANFORMERS pun best.errr bila nak study ni??

p/s: eyes of "30% angel 70% devil"?
aint me

2 comments:

penjala pencen said...

heh bukan ke 20/80..

nways..i totally *heart* paul walker aka brian o'conner even without his converse shoes on..

Aisyah said...

aku kagum dengan mata birunya..