Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 4 April 2009

kapal api..tiada kaitan dengan entry

credit to syaz for this picture..

ini pula sekitar millenium bridge.apa guna GLOBE EMAS itu? saya pun tak tahu.kena tanya orang newcastle la

ni kena tunggu sejam sebelum castle dibuka.merayau2, masa ni tak tahu lagi castle depan kitorg adalah sekolah HArry POttER.kesian...dan untuk gambar ni, aku terpaksa meniarap atas satu kubur, proff Durham tau! betul,ada kubur kat situ..

n it's spring now.banyaknya bunga.BTW 3 orang makhluk cumils ni adalah junior aku.RING DAYANA dan juga MENI..n of course orang kelantan semuanya.(IYE.. aku memang asobiyah):p

OMG,newcastle is the new LONDON!!
inilah MILLENIUM BRIDGE..macam TOWER BRIDGE, kapal boleh lalu dibawahnya (T_T)..nyet nyet(bunyi kapal)

kali ni,mira jadi model ku..bunga SAKURA versi UK..kiskis
last sekali...






ALTnick GarDen..jangan tak tahu garden ni dekat dengan ALTnick CAstle..tempat apa tu? tadaa..."sekolah HARry POtteR" la.. HOGWAD(kepada kipas susah mati Harry POtter,do excuse my spelling)

aku nak beli slr ramai xbagi kan!! so berpuas hatila dengan gambar 5 mega pix ni HUH xoxo

2 comments:

donutcokelat said...

wuhu,
di sini tiada chatbox, so tinggal komen kat sini je la.
ptt pn tiba2 ade leeds uk.
telah di link rupenye.
thanx~
uk mcm best je~

Aisyah said...

tempat mana2 pun cantik..yang penting..ada teman yang best baru best.