Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 29 April 2009

orang keliling aku

not happy at all

orang-orang yang hidup disekitar rumah aku,memang tahu yang rumah ni tak pernah aman.kerat jari aku,dalam seminggu mesti akan ada yang tarik muncung.berbelas2 ela.Ma aku cakap,sepatutnya masa mula-mula nak duduk sekali dulu kena ambil no ic setiap orang pastu bawa pergi jumpa bomoh azlan kok lanas.bomoh dekat kg. Dendang pun tak apa juga.kasi tilik sikit tengok ada ong tak,mahu duduk sama-sama.kalau tak,inilah jadahnya.

aku memang benci kalau orang perempuan gaduh.rimas perut,rasa macam nak hempuk je semua orang dengan kuali.baru style!salah satu sebab syaza kuat isap dadah pun,sebab suasana rumah kitorang la.sebab tu dia yang paling cool.paling kurang gaduh!bila orang gaduh dah nak sampai klimaks,dia masih lagi tertenyeh-tenyeh hidung sebab tak cukup dose untuk hari itu.

dengan si yat ni,aku tak tahu lagi apa nak bagi nama,sebab dialah yang selalunya paling jahat,paling kejam mungkin.kalau dia dah benci orang,tak payah nak hempuk2 kepala orang dengan kuali.terus disconnect!cubala try tengok sapa yang pernah gaduh dengan dia,ada lagi tak dalam ym list dia.tak ada wa cakpa lu.lagi stylo.

haritu aku pernah cakap yang perempuan tak g*&^ tak wujud.aku tarik balik kata-kata aku.kadang2 gaduh dengan lelaki lagi senang.bukan aku pro lelaki,tapi selalunya lelaki lebih banyak mendiamkan diri bila terlibat dalam situasi sebegini.tak serabut otak,tak rimas perut.aku suka lelaki!

dan harini aku pula yang mulakan pergaduhan.aku tau salah,dan aku tak nak jadi betul pun kali ni.aku paling pantang kalau orang jenis berkira.hidup sesama manusia kenala ada toleransi.mungkin sekolah dulu dia tak belajar maksud perkataan tu.nak orang layan kita dengan baik,mestilah kita layan orang dengan baik juga.sesiapa yang tak suka dengan aku,menyampah baca apa yang aku tulis ni,boleh berambus.iye..berambus!perlukah aku tunjuk caranya???

6 comments:

ladyhaneem said...

aku boleh tolong tunjuk exit @ pintu keluar..hehehehe

Mocha Ghost said...

girlzzzz

MOI?? said...

KESIAN GILE KAT SYAZ KO KATE DIE ISAP DADAH..COOL TP ISAP DADAH...MMMM

Aisyah said...

haneem:pintu rumah mungkin?

mocha gost: kalau lelaki gaduh ngan perempuan,memangla lelaki lagi cool.tapi kalau gaduh sama2 lelaki??lagi serabut perut!!

moi:dia memang kuat isap dadah?BTW siapakah anda?

ratna said...

aisyah, saya stuju dgn care member awak yg nama yat tu.dah alang2 benci,baik buang trus dr list..lagi kurang pluang wat dosa n hidup aman damai

Aisyah said...

mesti yat bangga ada orang puji ni.kembang setaman!! hehehhe