Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 27 April 2009

babi susahkan orang

[edited] gambar ini tiada kaitan dengan babi!!!
YES tomok to 33399 :) aku tak sabar,korang sabar tak?? instinct aku berkata bahawa clark kent yang akan menang.tengok glasses dia sudah tahu.hihihi dari sekolah lagi aku suka dia.
satu perkara lagi,mungkin ada orang dalam rumah aku ni kena makan ubat sakit jiwa.dari tadi gelak macam pontianak tak berhenti-henti,aku jadi takut.tolonglah kepada yang berkenaan,sila ubah pitching gelak anda.ngeri aku mendengarnya,terbayang kekasihku seru!
apa-apa pun,ada orang tahu maksud sohai?? sila bagitahu aku.

malas macam kucing ni..ops,tomok suka kucing miawwww

arghhhhhhhh aku nak balik rumah!!!.rasa malas bertimbun-timbun tengah hempap kepala ni.mungkin aku boleh buat swine flu (selesema babi) sebagai alasan untuk tidak pergi sekolah.LOL! iyela..nanti tak pasal-pasal aku sakit,kalau pendek umur,tak sempat kahwin pula.semalam syaza sudah pun berura-ura mahu tunjuk perasaan supaya UK bagi free mask dekat semua orang.mungkin aku juga akan turun padang tunjuk perasaan.


harini nak kongsi satu rahsia.cikgu aku ajar tadi--->manusia sangat mudah dijangka.so predictable.kalau tak percaya,meh sini aku bagi 12 facts yang mungkin 129% betul pasal korang


12 Facts About You.
1. You're reading my comment
2. Now you're saying/thinking that is a stupid fact.
4. You didnt notice that i skipped 3.
5. You're checking it now.
6. You're smiling.
7. You're still reading my comment.
8. You know all you have read is true.
10. You didnt notice that i skipped 9.
11. You're checking it now.
12. You? didnt notice there are only 10 facts


hihi.betul kan? harini ada permintaan mee jijan.terima kasih kepada jijan.err dia tuan punya resipi,aku jadi tukang masaknya.ada orang nak order???

xoxo

8 comments:

malas dh nk tulis nama said...

wth

ladyhaneem said...

nak pos kat kota bharu 1...heheheh..

mano sedak mee jijan ngey nasi belauk?hhahaha

Aisyah said...

malas nk tulis nama: ko kan suka babi.eh silap.suka belaja babi.patut lebih arif psl swine flu

haneem: nak muntah makan mee jijan.sedak lagi nasik belauk!

malas gila nk tulis nama said...

blaja babi bertahun2 tp aku benci babi..najjis..

anyways..mengilai tu gara2 tgk aweera buat aksi maknyah

Mocha Ghost said...

hmmm,
cakap pasal swine flu, ternyata spesis babi ini mengundang kontroversi lagi.

Salah manusia jgk sebab duk bela spesis ini secara besar2an and di buat hamburger. padahal byk lagi burger yang lagi sedap such as Oblong, Burger Ayam Black Pepper, Burger Arnab Special dgn cheese. Nyum3. Eh, ayam pun selsema jgk kan? haccchoooommm

Aisyah said...

mocha:babi ni memang.bnyak masalah je.tapi nak jugak makan.pnah mkn arnab ke?kesian arnab.terlalu comel utk dimakan!

Mocha Ghost said...

sangat comel,
tapi burger tu dah takder rupa arnab pun. so bleh makan dengan senang hati dan tanpa menitiskan air mata

Mr. H said...

sohai tu macam dickhead la dan offensive to chinese.