Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 9 April 2009

saya tidak hairan


saya tidak hairan bila Muhyiddin Yasin jadi Timbalan perdana menteri.
disaat pak Lah jadi PM dulu dialah orangnya yang nampak begitu bersungguh-sungguh mahu pak lah letak jawatan...najib diam saja
disaat pak Lah memerintah dulu,muhyiddin yasin juga tanpa rasa takut takut menunjukkan pendirian dirinya yang mahu pak lah segera turun dari kerusi ketua negara.saya kagum..hairan pun ada kerana dia sungguh berani...najib diam juga
saya masih ingat bila muhyidin yasin sudah tidak tahan lagi.baiklah, saya letak jawatan kabinet!!! itu keputusannya kerana tidak berpuas hati dengan kepimpinan Perdana Menteri,
najib diam lagi
sekarang...
bila najib dah jadi PM, muhyidin pula jadi timbalannya..
muhyidin pula diam..saya sudah agak!

p/s: terdengar cerita seorang gadis dari sik,kedah ikut teman lelakinya(penoreh getah)lari ke Myanmar naik motorsikal.inikah cinta sejati??sekali lagi saya kagum dan hairan.apa nak jadi dengan orang kelantan,pasal bola pun nak bakar stadium ke?saya kecewa!!!

3 comments:

penjala pencen said...

ko kelantan aku n9..kita cool beb

Aisyah said...

aku rasa halim napi xpuas hati aidil tu kawen ngn rita rudaini.sbb tu dia pijak perut

ladyhaneem said...

ore kelate debe..huhu