Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 6 April 2009

apam balik

i've been tagged???

apa ni main tag tag orang!!! saya anti TAG (T_T)
TAPI demi menjaga kehormatan kamu encik AFFAN SIRRU yang gagah perkasa, saya jawab la ni..plus lagu di blog kamu memang menyentuh hati...(lagu raihan+budak2 tu ya,dan pastinya bukan lagu YUNA senget tu)

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama blog itu?
puteri----sebab saya puteri kepada abah saya

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
soalan bodoh.. malas jawab

3. Apakah method dalam penulisan blog anda?
bila ada idea trus tulis--simpan wat pekasam---edit--baru publish

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
new blogger OK..tak pernah rasa lagi.kalau jari dah xde mungkin akan dipertimbangkan.xpun kalau ada lebih dari 3 orang kata aku xde talent menulis dan aku ni membosankan..mungkin juga

[EDITED]
5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
beach of life-affan siru..kalau anda mencari seorang yang sweet, tinggi dan tough(maybe) dan paling penting, sangat2la gentleman, AFFAN la orangnya!!

bo TAG aku xoxo

No comments: