Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 26 April 2009

untuk kamu

marilah tenangkan hati..dengan tengok gambar-gambar bunga (T_T)
beberapa ketika aku duk termenung memikirkan,bagaimana cara untuk mengatasi masalah-masalah yang telah aku coret dalam entry sebelum ni.
wakatte!!!
nanda???
buatlah sesuatu perkara tu,dengan seikhlas mungkin.
mungkin at the end kita tak akan dapat apa yang kita harapkan, tapi sekurang-kurangnya kita dah buat perkara yang betul.

*untuk orang yang terlalu berhati-hati-tak perlulah kita mengelak dari disakiti,because love is pain.tanpa kesakitan,kita takkan tahu apa yang kita rasa itu adalah cinta ataupun hanya stupid crush yang akan hilang seiring dengan peredaran waktu.
logiknya..tanpa susah,kita tak tahu erti senang. tanpa kejian,kita tak tahu erti pujian.jadi tanpa sakit hati,kita takkan tahu erti bahagia

*untuk orang yang tetap dengan pendirian mahukan teman yang cantik sahaja-aku nasihatkan: sila jauhkan diri anda dari perempuan2 yang tidak cantik.itu saja caranya!!!
no friendship, no whatsoever

*untuk orang yang sentiasa ragu-ragu-love should be simple and easy!kalau kita ada banyak menda dalam otak,banyak persoalan dalam otak,banyak tanda tanya tentang masa depan,mungkin orang itu,bukan untuk anda.pengalaman aku,bila kita dah jumpa orang yang betul(setakat hari ini:P)..semua benda nampak senang,smooth dan tidak menyerabutkan otak.kita akan terima dia dengan senang hati

*untuk orang yang bertepuk sebelah tangan-mungkin si dia akan terima anda akhirnya.tapi sanggupkah anda korbankan segalanya untuk dapatkan dia.bahagiakah nanti bila hidup dengan orang yang tak cintakan anda?sanggupkan hidup dalam bayangan yang si dia akan tinggalkan anda bila bertemu orang yang lebih baik?kadang-kadang aku setuju dengan ayat ini "pilihlah orang yang mencintai kamu,itu yang terbaik"

*untuk orang yang masih mencari atau menunggu cinta-jangan pernah berputus asa.kita akan dapat sesuatu menda dari ALLAH,bila kita sudah bersedia menerimanya.it's just a matter of time.pada pendapat aku,orang yang macam inilah yang selalunya paling bahagia.

*untuk orang yang rambang mata-oh ramai sangat peminat ye!!! yang ini aku tak ada nasihat untuk kamu,sebab aku pun perlu berguru lagi untuk settlekan masalah ni.HAHHAHA jangan marah ye.sila tengok gambar munge... things around uni

indahnya..ada matahari..ada bunga..part yang tak indah..ada buku


same scene


rasa macam nak makan bunga-bunga ini


spot the giant poster of katty perry..yeeha coz when im with him i am thinking of u ...what u would do if u were the one who was spending the nights...i wish that i was looking into ur eyes

dah kembang..roger steven


oh green week ke minggu ni


1992 sounds sooooooooo ancient nowadays

u know u love me xoxo

4 comments:

Unknown said...

"untuk orang yang masih mencari atau menunggu cinta-jangan pernah berputus asa.kita akan dapat sesuatu menda dari ALLAH,bila kita sudah bersedia menerimanya.it's just a matter of time.pada pendapat aku,orang yang macam inilah yang selalunya paling bahagia"

Saya sukaaa AYAT nihhh...:-)

All the best ye Aisyah...Take care,k...:-)

ladyhaneem said...

cinta? aku yakin satu hari akan tiba masanya...:)))

comel la bungo...i loike...jeles aku tempat mum bungo hidup subur..sini gak..bungo2...hidup segan mati tak mahu..hahahhahaa

Aisyah said...

faiza: mcm tau2 aje org tgh separuh gila nak exam..all the best juga.ops semoga cepat jumpa jodoh.hihihi

haneem:mum xtau ko belakang umoh aku lebih dr ni ado.ma aku siap bukok kdai bunga lagi :)

ladyhaneem said...

hahahaa..uia tadok pon..bunga kering adola..hahah...tepi bilik aku ;p