Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 12 April 2009

oh arisa

masuk hari ini dah 2 hari aku tak sentuh mana2 buku untuk revise.semalam, seharian menghabiskan masa dan tenaga batin meng'reformat' laptop yat.aduhai susahnya vista.berjam2 aku ngan syaza mencuba,dari tengahari sampailah ke maghrib(almaklum lah kami ni XP) mana nak tahu yang vista sangatla bijak, tak perlu delete partition dulu..DAMN!!! but still,kalau sapa2 tanya would u use vista??.i would say..i am totally stick with my XP(IYE...aku memang old fashion).

sambil2 membaiki laptop,kami melalak dengan lagu rizu..yang kesian, cuma ada 3 lagu je dlm OIAM yang kami duk mengulang.oh we wish u were here,rizu.(jangan tak tahu yat suka butt rizu!!) dia kata siapa nak kahwin dengannya kena ada punggung macam rizu.harharhar statement tu(yat memang kuning)

ops..ada satu lagi cerita yang sangat best!!! DARI MATA ARISA.ada kat youtube.cubalah tengok.BTW,part awal2 memanglah agak membosankan(tapi aku suka:P).dah masuk episod belas2 baru cerita tu dah jadi sangat syok.trust me!!!.bisa buat anda tersenyum seorang diri.kiskiskis.ini antara part yang agak comel

sebenarnya ini adalah part yang paling minimum comel

dan harini pula,lepak2 bersama k.ita tajuknya.buat pertama kalinya dalam easter break ni,aku bangun seawal 8.30(patutla takde orang nak)!!!selalunya selagi tak pukul 10,otak aku beku.mata aku pejam.so aku akan jadi macam snow white dalam duvet ku yang sungguh mengkhayalkan(T_T)ada orang nak join???
kami makan nasik lemak.dia pergi carboot,kitorang tunggu yat masak soto..dan petangnya pergi bowling YEAY!!! snap2

~venue: morrison's bowling centre around 5pm

~gaya syaza.well..i'm amazed

~big L for YAT..looser untuk hari ini

macam biasa..dia memang suka dengan kanak2

tengok!! betapa aku tak suka.kat kaki aku juga si nurin ni

yang ni kena tinggal kat rumah.nak suruh orang dukung saja kerjanya

ada aku adalah mereka

apalagi..practice la semua orang, aku balik malaysia nanti,kita lawan.kalau tak sabar sangat,kat Leeds pun boleh.

p/s: haneem,knapa dah lama tak on9?aku ni susah nak buzz org invi

4 comments:

Unknown said...

Aisyahhhhhhh!!!..Thanks for sharing this AMAZING drama...memang Besttt!!!...saya dah la tengah bosan nih...padahal banyak keje sekolah..hehe...bila tengok drama Dari mata Arisa ni, saya jadi gelak sorang2..hehehehe...:-)

Thanks ye!!! :-)

penjala pencen said...

gila sabotaj gamba aku..tu mcm nk terjun masuk lane dh

ladyhaneem said...

uiks....aku blk rumah la cik syah...kakak aku bebel...konon takut aku x ckp jg kesihatan kalu dok hostel..muahahahaa....

Aisyah said...

oit syaza,memang aku sengaja pilih gambar yang paling bergaya utk ko.haahha to faiza..layan jela.sekarang baru ada 25 episod sahaja