Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 10 April 2009

bapak banyak

sekarang aku nyawa2 ikan macam 2nd line,3 dari kanan

sebenarnya banyak keje sekolah aku untuk siapkan waktu easter break ni.haritu masa awal2 cuti, aku ada lebih kurang sebulan untuk siapkan keje ni.tapi tak apa, otak aku kata lambat lagi.nanti 10 hari nak sekolah,buatlah.dan aku pun enjoylah cuti aku ini penuh dengan perkara2 yang sangatlah tidak berfaedah.(korang pun sama la kan)

aik??? tiba-tiba je bila tengok kalendar,harini tinggal lagi 10 hari sebelum sekolah bukak.betul ke??? ARGHHHH.. aku baru nak bukak buku wei,baru nak revise..dah kena buat keje sekolah.adakah aku yang xreti bajet masa atau sememangnya masa cepat berlalu zaman sekarang ni.huh..nak g reka karangan ni.semoga jeremy tak fail kan aku (T_T) nampaknya xmungkin aku akan ke notts.keje aku bapak banyak!!!

[EDITED]
aku cakap je kerja banyak, tapi sempat lagi melayan OIAM.tak best!!!most probably because this sheila majid's song itself is a bit boring..or maybe purely boring!!! tomok pun sama ikut boring plus misai halusnya dah nampak macam apek aku tgk.but still, aku cinta padamu tomok

3 comments:

ladyhaneem said...

ha ha ha...no wonder bz semacey loni? hehehe

Aisyah said...

memangla "bz".dari transporter 1sampaila 3 aku tgk.berbagai2 drama aku tgk..berjnis2 movie aku tgk.. DAMN

Unknown said...

Good Luck Aisyah...:-)

Keje saya pon bapok banyak..hihi...

Sama-samalah kita membuat kerja sekolah ekk...:-)

All the best Aisyah...

Oh yaa! Good Luck for ur final exam as well...You can doit!!!...Chaiyok2!!! :-)

Salam