Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 8 April 2009

syaza masak harini...

[edited]
semalam sebelum tidur, saya dapat satu berita panas.perihal budak leeds yang dulunya alim sekarang di malaysia sudah sangat berubah.kiskis perlukah saya jadi macam abang NAZ? buat edisi terjah?? :P

tak berapa sihat harini.dan semalam pun sebenarnya kurang sihat juga.tak demam, tak selesema tak batuk.sakit apa???
biasalah orang perempuan sebulan sekali mesti akan sakit.dah dekat 23 biji painkillers saya telan hari ini(high aku)..nak kena tunggu beranak dulu agaknya baru tak sakit lagi(bila nak kahwin ni!!!)..kesimpulannya makanlah painkiller selalu untuk kesihatan anda (T_T).bestnya kalau dapat tidur,teringat pada shontell dan baju bf nya dalam lagu tshirt, tapi saya hanya ada baju ini..
sungguh tidak romantik...

dalam sakit-sakit pon, sempat juga mengusha member2 kat rumah ni.kat bilik yat ada remz.masuk hari ini dah 3 hari dia berkampung kat sini.taula rumah ni best!syaza pulak nangis tadi.ingatkan kenapa,rupa-rupanya tengok diary OIAM tadi.part rizu dengan tomok berdakapan dalam tangisan sungguh menyentuh hati.kalah anak beranak RIZU.memang fanatik.see...tomokk saya juga seorang penyayang rupa-rupanya.
ni satu lagi rahsia..haritu kan(lupa bila)..syaza nak chatting ngan rizu kat website 8tv!kiskis kalau rizu buat album nanti..syaza tak beli akulah orang pertama yang pergi sebar video nangis syaza!!!hahaha ada berani?

layanla..saya tak puas mendengarnya


semalam sebelum tidur sempat tengok CINTA UNTUK AIN. zaman sekarang wujud lagi ke lelaki seperti QUE HAIDAR? mungkin tidak! tapi kalau kawan yang tikam belakang seperti ZARITA, saya yakin ramai.(maaf, saya agak prejudis sesama kaum)

p/s:good luck untuk kawan2 yang tengah exam.IYE..awak jugak!

6 comments:

penjala pencen said...

dilarang menggunakan nama glamer aku disini

Aisyah said...

hahahha janganla marah!nanti rizu xsuka

Nursyawalina Sulong said...

intan bukan tak nak amik negeri lain
tp intan 1st batch utk degree in music for primary school
skang ni most wanted music
kalo amk kl, perak, penang..kompem dpt convent / methodist school..and intan rasa qualification mcm kurg cket...mama tak bg mintak borneo..dia dh nangis2 jerk...adeeei...pastu melaka / n9 ni kecik cket...so tendency nak dpt hujung dunia tu kurg...dkt gak dgn tmpt2 nak wat master pjj,,intan tak mintak top school ke apa..janji environment tmpt tu ok and senang nak smbung master..coz intan plan nak smbung lps confirm gaji 3 bln nanti...kalo nak tunggu biasiswa kerajaan..we have to wait for 5 years.then br dpt smbung study...tak mau la syahim...satgi bkarat otak ni..

penjala pencen said...

aku bukan sedih sbb diorg berdakapan dlm tangisan (bunyi cam gay je beb)tp terharu sbb ketragisannya..mesti tomok x sangka best friend dia kna kick out (bukan peminat tomok)..and lg satu..bukan chatting kt 8tv la..guamuzik..

penjala pencen said...

hot gila gossip ko yg 1st part tu..gila betul..terkesima aku tgk gamba dia..melentik2 mamat tu eeewwwww

Anonymous said...

aku masih ingat dulu,bila berselisih mesti dia akan tunjuk je.xboleh salahkan dia,agaknya cara pergaulan di uk ngn malaysia sangat berbeza.kena tanya org malaysia!org masia..sila komen.mungkin gadis2 disana lagi hot dan irresistable!!!tambah2 akak skirt merah jambu tu,kihkihkih