Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 15 April 2009

lelaki selalu begini III


kenapa aku telefon dia
mungkin aku mahu berbaik baik dengannya
mungkin juga aku sudah tidak mahu bergaduh
mungkin aku rindukan dia

kenapa aku telefon dia
mungkin aku sudah mahu mengalah
mungkin juga aku mahu mendengar pujukannya
mungkin aku perlu mendengar suaranya

tapi apa yang aku dapat?
tiada apa-apa!
katanya..pergilah buat apa apa yang patut
dan aku masih terpaku disitu
mungkin masih mengharapkan pujukannya

lelaki memang selalu begini
mungkin aku tak akan telefon lagi
mungkin dia akan aman tanpa aku
mungkin aku sudah menyerah kalah

6 comments:

ladyhaneem said...

people change...huhu..

*sekali air bah sekali pantai berubah*

Mocha Ghost said...

I think he just like me,
Sick of fight, fight, fight
Until i think, better let she get alone for a moment,
so that she can think,
nobody is Perfect,
As the girls always assume.

Anonymous said...

ape yg blaku ni??sdih jah bunyi..-yana bokom

Aisyah said...

perempuan pun tidak sempurna.salahkah mengalah sekali dua pada yang tidak sempurna ni??
to yana..ini perang psycology.lelaki selalu pk dia je yang betul!!!

Mocha Ghost said...

Tidaklah terbakar jasadnya jika salah di aku.
bkn hina diri di ampun selalu,
mana lah ada diri yg sggup,
bermasam durja hingga hilang bertaut.

Egolah lelaki salah dinafi,
hinalah lelaki lain di cari.

cheeewah

Aisyah said...

apakah??
kalah a samad said