Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 7 April 2009

im taking back my love


aku tak pernah peduli apa orang lain kata
aku tak pernah ambil hati dengan kritikan orang lain
yang penting..
apa yang DIA fikir tentangku
itu yang menjadi keutamaanku

tapi hari ini
bila ku tanya pendapatnya
dia hanya jawab dengan satu perkataan
simple senang mudah difahami tapi sangat mengguris hati
WHATEVER
itu yang dia ucap
masih menari-nari dalam otakku

mungkin dia penat
mungkin dia tengah marah
mungkin anginnya tak baik
mungkin aku juga tengah menyedapkan hati sendiri
mungkin aku patut lupakan hal ini xoxo

6 comments:

Che said...

Besela tu..mcm aku xnah kene lak..hehehe

ladyhaneem said...

hohoho...dia juga manusia biasa...sabar la yer...:)

Aisyah said...

mulai harini dia bukan keutamaanku.whatever!

penjala pencen said...

oh inikah whatever yg ko larang aku sebut..dipetik dr wikiwiki kesayangan ku..

"Whatever" is a slang term meaning "Whatever you say."

jd sape2 yg ckp whatevs tu merujuk pd apa yg kita ckpkn..bukan pd yg mereka katakan..so whatever is not considered as an opinion

Aisyah said...

aku xpaham wiki ko nak cakap apa...haram sebut pkataan whatever kat aku lg.for any occasion for da rest of ur life

Nursyawalina Sulong said...

rasa mcm intan plak hurt bila wujud perkataan whatever tu...

mcm org tu tuju kt intan plak

tp serius

word tu..boleh hurt...