Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 5 April 2009

u are fired!

saya sudah takut takut mahu menulis di blog ini.hehehe sebab semua orang sudah mula usik2 saya suka menulis blog.kepada orang yang tengah senyum2(sbb terasa dia la org yang usik saya),dilarang usik lagi lepas ni.sebarang komen sila tulis kat dalam ni dan bila jumpa saya sila senyap2 ya.SAYA SEGAN!!! :p
apa yang didalam blog biarlah kekal dalam blog...sudah tentulah aisyah yang diluar tak sama dengan yang di alam maya.kiskis

walaupun harini beribu2 orang kutuk saya sebab suka TOMOK, tak apa, yang penting dia ada quality(ini khas utk k.fariha).tq syaz, sebab ko back up aku.tukar topic...
tahu tak lagu YUNA, dan sebenarnya..awal2 dulu dengar,im so in love with this song, terus cari pakai ARES, then simpan dalam phone.tapi harini, bila dengar lagu ni, rasa macam nak baling je phone.so annoying!! tambah2 part last yang mendayu2 ni,

dan sebenarnya...
dan sebenarnya...

ARGHHHH stress dengar(sorry ye YUNA's kipas susah mati),plus lagu dia semua macam lebih kurang je bunyinya.OPS..
baik dengar lagu ni,so full with energy,walaupun video klipnya nampak macam MURAHAN(ni kata syaza)

kepada yang join usrah,jangan tengok!! takpun, sila pejam mata:p


ni saya copy YM reym-->>>ramizah zah: salam wbt,jzkk sambut bestday td..thanks byk2 utk makanan2 yg sedap dan hadiah yg diberi..thanks utk semua semua semuanya!uhu

dah bday party dia harini..gembira la tu.bet dan kak syida juga.anda sudah tua, "adult" orang putih kata,so silalah act like one, PLEASE!!!snap2..

inilah BET n REYM...selamat hari lahir

ni 39 st johns close bagi hadiah kat kak shida. TEDDY BEAR,cantik kan!!


dan penemuan terakhir kami sebelum balik sangatla HOT HOT HOT.bilik ketua usrah ada OPTIMUS PRIME!! dan kami bergambar depan pintu bilik ni,sebagai bukti.nama tuan punya bilik ni terpaksalah dirahsiakan demi menjaga kredibilitinya.hehe tau ke ni bilik sapa?? dan dengan bukti ini,saya melucutkan jawatannya sebagai seorang naqibah yang bertauliah.for those out there who think they got what it takes to become a naqibah,sila hantar application form ke rumah saya. Thanks... xoxo

No comments: