Semoga Allah merahmati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 3 April 2009

budu betul la

road to take

ARGHHHH betul ke nak ni? yakin? pasti? wahai cik aisyah..sila guna OTAK, bukan HATI.. no no no!!!
bagaimana nak menentukan apa yang kita inginkan itu, satu kehendak ataupun satu keperluan? masuk hari ni, dah 256 hari aku resah, gelisah, dan xsedap duduk bila terlintas pasal menda yang aku nak ni.(abaikan bilangan hari tu, saya sudah GILA).

bila fikir mula2, rasanya macam nak sangat.tapi bila fikir 2 3 kali, macam xperlu pula.aduhh.. patutke aku beli? mahal ni beb. kang nanti kalau xcukup duit nak beli menda yang lagi penting, aku menyesal pulak. plus kalo XGUNA, tersadai je, lagi kesian!! kalau ada emergency case yang kena pakai duit nanti, mana nak cari duit?? ARGHHHH... ( 2nd time dah ni). SYAZ, aku keliru..

but BTW, what happened?? apa yang buat aku membebel xhabis2 ni?
inila my NEW obsession or maybe i could say, my middle age crisis.hahah
tadaaaa

dan lagi
duit memangla boleh dicari, tapi satu soalan yang paling penting sekali.. perlu ke menda alah ni???kalau aku beli, adakah dapat menenangkan hati aku? or nanti aku menyesal plak beli.(saya sudah blurr) somebody help me!!! (T_T)

anyway, sila layan tomok saya!! TOP 6 already, even xsedap mana..dia tetap di hati ku. kesian YAT, rizu dia dah OUT!! kami sekeluarga di 39 st johns close ni sangat tidak berpuas hati bila rizu was the one that has been voted out.should be NINE or SIMON(useless)..


the "twisting mic" part really amazed me, kan?

kepada cik faiz, lagu yang anda cari tu judulnya TRY AGAIN (i personally think this song is too painful) jangan marah ya.update pasal pg GP haritu.. makan 14 pound aku,budu betul la...budu pon xmahal macam tu.

ini prescription aku.address last year xtukar lagi..kiskis
u know u love me xoxo

9 comments:

aku yg membenci tomok... said...

macam ku kenal tempat letak pensel di belakang kamera itu...

OMG!!!...jangan cakap syazz dh beli SLR...tidakkk~ kamera aku balik dari newcastle terus tak leh read memory card...penangan jatuh tergolek di atas jalanraye di rome...sedey-sedey~~

sian yat, kurang satu fish finger die...ekekek...

Aisyah said...

haha itu rahsia.kena tanya syaza sendirik..BTW, even cik M&%$ benci tomok,aku xmarah ko sebab ko bg ubat masa aku mabuk aritu..cancel off OK!!

ladyhaneem said...

haahaha....kalau dah btol2 suka beli! nanti dah blk sini meleleh air liur kempunan.hehehe..its worth buying la....bukan saje2 je...

Che said...

sorila kak..aku arse cm x seswai kalo ko nk beli skunk sbb ko pon kate bnde tu akan menyebabkan ko xcukup duet..aku pon gila kt kamera gak tp disebabkan masalah kewangan ni,aku xbeli lg..

so better ko tnggu setaun due n bile ko dh keje n dpt duet sndiri nnti, ko belila..n ko akan dpt slr yg lbey canggih or slr edition ni yg lbey murah..pcayelah..hehe =>

org berkabung atas penyingkiran rizu said...

ha ah cik 'aku yg membenci tomok' aku dh selamat beli canon eos 450d twin lens..ada aku tayang kt dlm cermin kedai jessops...kikiki

aku yg membenci tomok... said...

ish aku musykil sungguh dgn statement cik "org berkabung atas penyingkiran rizu" nih (giler pjg name ko..ekekek...)

adekah anda sudah beli atau belum??...kalau setakat tayang kat kedai encik jessops tuh, namenyer tak beli lagi...ihihi...

beli atau tidak aku tak kira janji muke aku lah org pertama yg ko amik gune SLR itu...

org berkabung atas penyingkiran rizu said...

hahah wahai cik ' aku yg membenci tomok...' ko sponsor la 2 3 ratus baru la bleh bli then baru bleh ambik gamba ko..aku nmpk status ym asmaa' dia pon nk bli slr gak..mende..asmaa' kaya bleh la bli..aku kna tggu keje 2 3 thn dlu kan CAH KAN KAN KAN...xpe cah kita doa ap kita ada org bli

Aisyah said...

asmaa ni memang potong stim betul la

ahli kongsi gelap scouseland said...

wehh ade sp nk jual ap? aku ade mmber nk beli.